გავეცანი სასწავლო პროექტს თამარ მეფის ფრესკული გამოსახულის შესახებ,რამაც ნათელი წარმოდგენა შემიქმნა იმაზე, თუ რამდენად შემოქმედებითად შეიძლება მიუდგეს არჩეულ საკითხს პედაგოგი კლასთან ერთად.თამარ- შვიდმნათობიერის საყვარელი სახება, ვფიქრობ, მოსწავლეებს აღუძრავს პატრიოტულ განცდებს და მისცემს ესთეტიკურ-შემეცნებით ღირებულებებს,განაწყობს ხელოვნებათმცოდნეობის ამ საკითხის მიმართ მეტი ინტერესით.მასწავლებელი დავალებებს ანაწილებს მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით, რაც მოტივაციის ამაღლების საუკეთესო მიდგომაა.პროექტზე მუშაობა მომგებიანი იქნება იმ მხრივაც, რომ მოსწავლეებს კლასგარეშე მასალის ცოდნასთან ერთად დაუკიდებელი კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებსაც შესძენს...
გავეცანი რუსუდან კვაჭანტირაძის პროექტს, ძალიან მომეწონა. კარგად აქვს გაშუქებული საკითხი.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteგავეცანი სასწავლო პროექტს თამარ მეფის ფრესკული გამოსახულის შესახებ,რამაც ნათელი წარმოდგენა შემიქმნა იმაზე, თუ რამდენად შემოქმედებითად შეიძლება მიუდგეს არჩეულ საკითხს პედაგოგი კლასთან ერთად.თამარ- შვიდმნათობიერის საყვარელი სახება, ვფიქრობ, მოსწავლეებს აღუძრავს პატრიოტულ განცდებს და მისცემს ესთეტიკურ-შემეცნებით ღირებულებებს,განაწყობს ხელოვნებათმცოდნეობის ამ საკითხის მიმართ მეტი ინტერესით.მასწავლებელი დავალებებს ანაწილებს მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით, რაც მოტივაციის ამაღლების საუკეთესო მიდგომაა.პროექტზე მუშაობა მომგებიანი იქნება იმ მხრივაც, რომ მოსწავლეებს კლასგარეშე მასალის ცოდნასთან ერთად დაუკიდებელი კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებსაც შესძენს...
ReplyDelete